Lördag.

1 Comment

Vi drog ut på en liten promenad vid halv 10 imorse och det var riktigt kallt, så det var tur jag tog på overall till Benjamin. Och även fast jag hade min tjocka Vinterjacka var lite kallt, men dock hade jag bara ett linne under.  Men det var även tur att vi var ute på förmiddagen för nu regnar det och jag funderar på vad man ska hitta på ikväll. Är ganska rastlös!

One thought on “Lördag.

  1. men ååh så fin bild på B när han står där med sina isblå ögon och ser ut som en liten hundvalp🙂 hihi

Leave a Reply

