BVC besöket.

Leave a comment

Ja, vad ska man säga. Dagens Bvc gick som jag förväntade mig! Benjamin hade inte gått upp något i vikt, utan till och med gått ner 20 gram, men dock har han växt lite på längden. Alltså väger Benjamin nu 7190 gram och är 69,5 cm lång, mammas lilla kille!

Jag förstår mig inte på vårat Bvc, dom har reagerat på att han inte har gått upp i vikt ordentligen men hela tiden säger dom “vi får se nästa gång hur det ser ut, så vi bokar en tid om två veckor”. Så jag springer på Bvc 2 gånger i månaden och får höra detta varje gång. Visst Benjamin är pigg, för det mesta glad och väldigt rörlig av sig, men han har planat ganska rejält på sin vikt kurva och ändå händer inget. Vad ska man göra åt detta?

Leave a Reply

