Bonaqua med Buzzador.

Leave a comment

Vad  får Bonaqua med den nya smaken Jordgubb/ Rabarber för Betyg av mig och Benjamin? Jag tycke den var ganska god, speciellt första klunkarna. Men som det ofta blir försvinner kolsyran ganska snabbt, så man måste dricka upp den fort. Annars tyckte jag smaken var helt okey, kanske inte min favorit av Bonaqua men god. Plus att Benjamin älskade flaskan, skakade den. Smaken var ingen höjdare för Benjamin, men det var nog all kolsyra haha.. Så 3/5 stjärnor får den av oss!

Sugen på att bli en Buzzador? Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster. Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är Sabbis. Klicka bara på länken Här

Leave a Reply

