Puss-Kalas.

1 Comment

Alltid när Benjamin Pussar eller försöker äta på mig säger Fredrik “Men men, sådär gör han aldrig på mig”. Men varför gör han så bara på mig, jag vet inte? Men man märker hur Benjamin gör vissa saker med mig men inte med sin pappa. Samtidigt som han skrattar i princip åt allt Pappa gör men inte lika mycket åt mig. Men han har ju så klart närmare relation till mig som är hemma hela dagarna än åt Pappa som jobbar, men snart blir det ombytta roller och kanske Puss-kalas med Pappa?

One thought on “Puss-Kalas.

  1. Han e så goo , underbara Benjamin..❤.
    Det är som han gör med ig, när jag försöker possa honom, han tar huvet till mig o väntar tills jag possar honom, myss !!!🙂

Leave a Reply

