Lördag.

1 Comment

Jag har ju sovit på soffan lite fram och tillbaka bara för att underlätta för Benjamin att sluta amma men inatt bestämde jag mig för att sova i sovrummet igen. Benjamin vaknade till när jag gick och la mig vid tolv tiden men somnade om snabbt igen. Sedan sov han till halv åtta på morgonen utan att vakna en enda gång. Duktiga pojken, nu kanske mamma kan flytta in i sovrummet igen?

Snart ska vi bege oss in mot staden för lite shopping och promenad!

One thought on “Lördag.

  1. Duktig kille!🙂 Låter som en superkul utbildning! Jag hade inte blivit ledsen om det kom lite snö, men det behöver ju inte stanna sålänge😉

Leave a Reply

