Besök.

Leave a comment

Idag har vi haft besök av svärmor, hennes man och Kazandra (Benjamins faster) på besök. Innan dom kom han jag ut på en liten promenad som blev en snabb shoppingrunda också och hela dagen har bara runnit iväg och jag har varit igång hela dagen med matlagning, lekplatsen, bakning och allt möjligt och plötsligt vid 5 tiden försvinner allihopa,  Svärmor åker hem och mannen min åker iväg på personalfest och jag står här helt ensam med Benjamin och har absolut ingenting att göra. Panik!!

Och nu har Benjamin precis somnat för natten och jag sitter här ensam och undrar vad jag ska göra! Men det lutar åt några glas vin och ego plåtning!

Leave a Reply

