Bästa veckan.

Leave a comment

Det här är en skön vecka, då jag i princip kan bestämma själv vilka tider jag vill jobba med skolarbetet. Jag har varit igång hela morgonen med att fixa saker till plåtningen och har även tagit lite provbilder. Men snart, typ nu ska jag ta en lång lunch rast och dra ut på en runda med mina hjärtan, leka lite på lekplatsen och mysa i solen. Så skönt att kunna vara ute och gå mitt på dagen och få tid med mina hjärtan. För annars har man ju bara ju tid på kvällarna och det blir inte så många timma med Benjamin då. Sååå Puss

Leave a Reply

