Det blir inte alltid som man tänkt sig.

1 Comment

Satt uppe halva natten igår för att min dator vill inte alls som jag ville och detta resulterade i att jag försov mig på morgonen + att jag vaknar upp med sjukt ont i ryggen. Och jag kom inte iväg någonstans för allt bara blev så fel. Så idag har jag bråkat med datorn, gråtit, legat på golvet för min rygg och allt har bara varit katastrof förutom promenad för att lätta på ryggen. Såå nu hoppas jag att jag vaknar upp till en bättre dag imorgon!

One thought on “Det blir inte alltid som man tänkt sig.

  1. oooh…mammas o mormors älsklingar….synd att vi inte bo närmare varandra…
    Kram kram
    o puss

Leave a Reply

