Soldag.

1 Comment

Jag försover mig och vaknar upp till solen som smält bort den sista snön och om det inte hade blåst, hade det nog vart ganska så varmt.  Dock har jag inte fått njuta av detta väder, då jag suttit i skolan och arbetat på datorn hela dagen, suger ganska mycket om man säger så. Och när man väl kommer hem är det mörkt och kallt. Aja vi hoppas på fint väder till helgen. Nu måste jag fortsätta jobba med skolarbetet som fortfarande inte är klart, får se hur sent det blir ikväll?

One thought on “Soldag.

  1. Vilken fin bild! Är det en app månne?🙂

Leave a Reply

