Making me pretty.

3 Comments

Hela morgonen jag har pillat på denna bild på mig och det känns som den aldrig blir klar, bilden ska vara till hudretusch uppgiften. Brukar i vanliga fall inte redigera bilder på mig såhär noga, visst att man kanske tar bort någon finne och jämnar till hudtonerna lite och fixar färgerna, men that´s it. Men nu blir det till att fixa ögonbryn, ögon, läppar och hår noga. Och det tar en massa tid. Insåg även att jag måste nopa mina ögonbrynn på riktigt nu när jag kollat på bilden mer ordentligt!!

3 thoughts on “Making me pretty.

  1. Wow….det blev ju fint…..

  2. määäh jag vill också kunna ta bort finnar på mig själv i photoshop😀 hihi

    sv: Ja suuperskönt faktiskt !😀 det gjorde jag heller aldrig innan, men nu har det blivit många gånger på raken tydligen. Kraam

  3. haha så smidigt att kunna fixa till sig lite i photoshop, kanske man skulle ta och lära sig! men vilken rolig utbildning, finns ju så mycket som låter roligt nu förtiden!!

Leave a Reply

