Busunge.

1 Comment

Åh snart är denna helgen slut och imorgon påbörjas en ny kurs i skolan, spännande men samtidigt får jag lite panik! En halv termin har gått och en halv termin kvar tills sommaren, det har gått sjukt fort. Samtidigt längtar jag, vill ju mysa hela sommaren med min Busunge.

One thought on “Busunge.

  1. Visst? Året har gått såå fort och våra bebisar är inte längre små bebisar utan små barn! Jag är så tacksam för alla dessa stunder och det är såå roligt att se Minna utvecklas, men tanken på att hon aldrig någonsom kommer vara sådär liten igen och bara ligga och sova, gosa och amma gör mig lite ledsen nästan. Det var så fantastiskt och den tiden är förbi, men å andra sidan lever den alltid kvar i minnet och alla dagar vi har tillsammans nu är så roliga och underbara🙂 Varje ålder och tid har verkligen sin charm!

Leave a Reply

