Chicco Liteway

1 Comment

Vi har vart i barnvagns tankarna ett bra tag nu, vi har varit ute efter en lätt och smidig vagn som vi ska ha som extra vagn. Då vi bor på andra våningen och vanligt vis har vagnen i bilen, så blir det lite jobbigt när jag ibland på morgonen får lite bråttom och tar bilen till skolan och gubben blir utan vagn halva/hela dagen.

Så efter att ha velat på en Chicco Liteway i ungefär en månad slog vi till idag och bara hämtade den. Har kollat runt på så många olika vagnar men Chicco´n har känts som det bästa valet inom sulkys/sittvagnarna som inte väger så mycket.

Även det att Chicco liteway har fått bäst i test Råd och Rön påverkade ganska mycket, den är lätt att fälla ihop och ganska så lätt att köra jämfört med andra sulkys. Ifs har jag inte provkört vagnen förutom på parkeringen på Lekia, men vi får ju se om jag ändrar mig. Kommer nog en liten Recension när jag har hunnit provköra den mer!

One thought on “Chicco Liteway

  1. Den köpte vi också förra sommaren och vi har varit väldigt nöjda. Superlätt och enkel så den får tummen upp från oss!

Leave a Reply

