I’m in love with the sky.

Leave a comment

Idag har det varit en helt underbar himmel dag, kan man säga så?! Men iaf jag har stått och drömt mig bort i alla molnen och bara fotat som en galningen med min iphone. Hipstamatic <3 

Vad hade jag gjort om jag inte hade haft min iphone dom dagarna då man inte orkar släppa med sig sin stora kamera, dock orkar jag aldrig släppa med mig kameran till skolan men iaf. Har blivit helt kär i vissa objektiv och filmrullar i Hipstamatic, på bilderna ovan har jag använt “American Lins” och “Ina´s 1935 film“. Älskar den blå nyanser det blir på bilderna.

Leave a Reply

