Panik med Jordgubbar.

2 Comments

Har lite små panik att det bara är några timmar kvar av ledigheten innan jag måste sova och sedan tillbaka till vardagen imorgon bitti. Har inte hunnit göra exakt allt det jag hade planerat, men en del av de. En ny header och några bilder har jag hunnit fixa, men viktigaste av allt var träningen och det har gått sådär. Med promenaderna har jag varit duktigt med, men det är svårt att ta sig tid med träningen hemma, men några små pass har det blivit. Nu tröstar jag mig med Jordgubbar att all tid är slut!! God natt.

2 thoughts on “Panik med Jordgubbar.

  1. Jordgubbar är ju bland det godaste!!

  2. sv: Ja de behöver verkligen skaffa sig ett liv.. usch!!

Leave a Reply

