Tröstfika?

Leave a comment

Ibland blir det bara för mycket och tillslut faller bara allt utan att man är beredd på de, idag var en sådan dag. Vi har jobbat väldigt hårt i skolan och det har blivit ganska mycket jobb både på vardagar och några helger, och det har slitit på mig en del. Man får lixom aldrig en paus från ALLT! För när jag är i skolan har jag de, men när jag har hemma har jag allt här hemma. Jag har två timmar varje kväll för mig själv, men dom två timmarna försvinner lätt på alla saker man måste göra hemma eller annat.

Hela dagen har jag bara känt mig så ledsen och hade gjort vad som helst för att bara få ligga under täcket och gömma mig. Men tillslut bara föll allt och jag kunde inte låta bli och gråta. Hatar att gråta bland folk men kunde verkligen inte hålla tårarna inne. Men jag föll ändå och jag är glad att jag har två underbara personer i min grupp som verkligen förstår mig och låter mig vara hemma imorgon och vila upp mig.

Ikväll ska jag iaf baka, tröstbaka bort alla tårar!

Leave a Reply

