Bara vara jag.

1 Comment

Jag vaknade lite över sju av att Benjamin ville upp, även fast Fredrik tog honom och jag fick ligga kvar och sova. Så var det så svårt att somna om, men tillslut utan att vara medveten om det somnade jag nog om och blir sedan väckt av Fredrik vid halv tio innan han skulle dra till jobb. Det är så tyst och bara vi två hemma just då för Benjamin är på Dagis, så skönt. Det är så sällan man är själv hemma och att man bara kan vara jag utan att någon drar i ens ben eller skriker efter en. Så himla skönt att bara få äta frukost och spela lite. Och jag spelar i princip aldrig någonting, då jag känner att jag aldrig har tid med det.               Men idag så struntade jag i allt annat och bara spelade och drack kaffe i två timmar – UNDERBART!

Men snart ska jag bege mig mot skolan igen då vi ska åka till FridaFors iaf, då jag känner att vi måste få det gjort. Vill inte att vi ska halka efter i arbetet, så då är det bättre att få det undan stökat även fast jag helst av allt hade velat ligga i sängen hela dagen och spela Angry Birds. Är jag spelnörd nu?

One thought on “Bara vara jag.

  1. Fan va härligt det lät! Det var du värd! Försätt kämpa🙂

Leave a Reply

