Man får aldrig nog.

1 Comment

Jag skulle kunna sitta och kolla på gamla bilder många kvällar till, bara för att det är så härligt. Ibland så saknar jag bebis Benjamin så himla mycket. Jag vill komma ihåg hur det var, för det känns som jag inte kommer ihåg hur det var att ha ett så litet barn. Det är ju ändå bara ett år sen, men det har hänt så mycket att jag har glömt. Det enda jag vet att det var så mycket lättare att ha en liten bebis som man kunde lägga på en filt på golvet utan att han försvann. Medan man nu måste hålla ögonen öppna för annars springer han direkt man vänder huvudet till eller så är han någonstans han inte borde.

Efter en helg med bara Benjamin känner jag mig mer utmattad än vilad, jag har knappt hunnit sätta mig i soffan och vilat i 10min utan att Benjamin är någonstans och river ner stekpannor eller vad det nu kan vara. Det är nu jag borde få helg och vila? Eller inte, känns inte som helger existerar längre.

Benjamin för exakt ett år sedan.

One thought on “Man får aldrig nog.

  1. Åh ja har faktiskt sett det på instagram😉 hihi, den är såå fin, skulle vilja ha en svart också😀 haha !!

    men åååh, lilla gullungen, jag blev kär nu !! åh, har dom vart så här små ??

Leave a Reply

