Härlig start.

Leave a comment

Det är så härligt att starta morgonen med en skön runda i skogen, försöker träna upp min kondition genom intervall träning. Går väl sådär, det är svårt att motivera sig vid vissa tillfällen och oftast är det mycket lättare att ta en powerwalk i högt tempo än att försöka sig på att springa intervall. Försökte iaf köra på att springa 2 min och sen 1 min i lågt tempo. Jag märker iaf skillnad att jag orkar mer nu än för några veckor sedan, så det går nog framåt? Vi hoppas på det iaf och i slutet av sommaren kanske jag kan springa 30 minuter?

Leave a Reply

