Fail fail fail…!!

Leave a comment

  Jag är så sjukt irriterad, hela förmiddagen har jag förberett plockat fram allt jag behöver för att göra min stopmotion film. Jag kommer igång och börjar riktigt bra, men sen råkar stöta till tavlan en gång men skiter i de och bara fortsätter. Sedan märker jag att tiden bara försvinner och jag inser att jag aldrig kommer hinna bli klar! Sedan råkar jag stöta till kameran med och allt bara förstör, så det vara bara packa ihop allt igen och sedan hämta busungen från dagis. Men f*n vilken ångest attack jag fick av att plocka ihop allt,  4 timmars arbete åt h*lvete, F*ck F*ck!

Ikväll ska jag ge mig på ett försök till. Ett par bärs och lite hjälp från min karl så ska jag fixa detta!! För det börjar bli ont om tid.

Leave a Reply

