Träning och regn.

1 Comment

 Har varit så sugen på träning och bara springa av mig ordentligt senaste dagarna, men har inte riktigt fått dagarna att fungera så det har istället blivit hemmaträning. Som visserligen är skönt men jag njuter mer av att springa eller vara ute på powerwalks.

Idag hade jag planerat in en powerwalk till dagis för att lämna och efteråt hade jag tänkt ta en runda och springa av mina ben. Men sen igår har jag känt mig hängig och lite kass i kroppen, samt ont i huvudet. Men blev en kort powerwalk fram och tillbaka till dagiset men kändes som jag knappt hade energi i kroppen för de. Kanske är dags för en vilodag, efter 4 dagars träning?   Trotsar dagens regn i kjol, dock blev jag sugen på att byta till byxor snart..brr!! 

One thought on “Träning och regn.

  1. Vila är viktigt, man ska inte ta ut kroppen för hårt så ifall du skippade träningen så tycker jag du gjorde helt rätt. Och ja brrr, vad är det för hemskt kallt väder vi har fått? Var är sommaren?

Leave a Reply

