Why do i feel empty?

Leave a comment

Jag känner mig helt tom, vet inte vad jag ska göra åt allt som verkar gå så fel. Jag är stressad hela tiden, jag sover dåligt. Även fast Benjamin sover bra någon natt utan att vakna så vaknar jag av mig själv, går en runda i lägenheten och sedan lägger jag mig igen och försöker sova. Jag kan falla till tårar vilken sekund som helst på dagen och känna hopplösheten och hur jag inte kommer orka allt detta.

Att plugga heltid, ha ett barn hemma på halvtid, ta hand om ett hushåll och sen vilja träna så mycket som möjligt känns helt omöjligt. Eller det är omöjligt, jag hinner inget!

 Jag tänker iaf försöka studera himlen och äta jordgubbar tills jag hittar mig själv. 

Leave a Reply

