7 km.

1 Comment

Började dagen med en 7 km runda med mannen och Benjamin, vi hade inte så högt tempo men tycker inte det gör något. Ville mest komma igång lite även fast jag känner mig lite snuvig fortfarande. Vill inte anstänga mig och köra ihjäl mig på första runda heller, för då kommer säkert förkylningen tillbaka. Men snart ska jag vara tillbaka och köra på!

One thought on “7 km.

  1. Bra! All träning är bra träning. Och du gör ju rätt som lyssnar på kroppen, bättre att ta det lugnt än att vänta ytterligare några dagar för att bli sjuk igen. Se fram emot att rolig träning du har framför dig!

Leave a Reply

