Hello New Shoes.

1 Comment

Efter ett byte till större storlek i dom nya löparskorna var jag beredd för en runda efter en lätt lunch. Benjamin och mannen hängde med mig och bestämde oss för en runda på 7-8 km och slutade på 7,8 km. Men det var ganska dumt att jag inte tog med mig dom gamla skorna för fick skoskav av dom nya + blåsor. Nästa gång vet jag bättre!!

  Älskar verkligen färgen på skorna och att dom inte ser ut som vanliga löparskor, så dom passar perfekt på en promenad på stan med. Stor plus!Rundans sista km avslutades barfota i ganska slöt tempo då det inte var så lätt att gå på asfalt. Även kul att nagellacket på tårna matchar skorna😉

One thought on “Hello New Shoes.

  1. Snygga skor! Och ja, bra att du matchat ihop det med nagellacket, hihi!

Leave a Reply

