Njuta av solen.

Leave a comment

Snart ska vi packa ihop vagnen och dra ut på en powerwalk, sedan blir det ett tabatapass innan jag sätter mig och pluggar ett par timmar. Måste verkligen plugga men solen lockar mig lite för mycket, för jag mår ju så mycket bättre när jag får vara ute och njuta av solen. Och imorgon ska det visst bli regn och åska, så jag sitter mer än gärna inne imorgon och plugga lite, Deal!

  Gårdagens huligan unge, igen och igen skulle han upp på muren och gå. Livsfarlig! 

Leave a Reply

