Gå-pauser?

1 Comment

Jag får panik, hela dagen igår var internet och 3g nätet helt knass och det funkar knappt idag heller. Jag behöver det inte just nu egentligen, men man är ju så sjukt beroende av internet när man använder det dagligen.

Men iaf igår kväll passade jag och mannen min på att ta en runda efter Benjamin hade somnat så fick faster Carro passa honom. Det händer så sällan man kan dra ut bara vi två och det är inte alltid samma sak och ha Benjamin i vagn för då blir det många tvingade pauser som förstör tempot. Sen var det även länge sen jag var ute själv på en runda, så man får ju passa på när man har lite besök.

Inte världens bästa tid, men en bra tid för mig som inte riktigt kan springa/jogga bara sådär. Blev ett par gå-pauser men det går framåt om man jämför med bara ett par månader sedan och bättre ska det bli. Snart kanske jag klarar det utan gå-pauser?

One thought on “Gå-pauser?

  1. Bra jobbat🙂 Vad är det för app du använder? Den såg ut att vara bra…😉

    Och ja.. man inser hur beroende man är av att saker och ting bara fungerar som de brukar göra. Och hur mycket man faktiskt använder det. Vi hade strömavbrott härom kvällen i några timmar… Visste inte vad jag skulle göra, haha!

Leave a Reply

