Vill bli klar!

Leave a comment

Ännu en dag jag har suttit framför datorn för att bli klar med denna “skit” jag håller på med. Det är inte skit, men det känns som det just nu för jag är så missnöjd och ser inget positivt med det jag håller på med längre, förutom stress. Hatar det här, det ger mig bara ångest! Så nu försöker jag bara bli klar så jag kan lägga det bakom mig ett tag, iaf till nästa Torsdag då det är redovisning. Men tanken är ju att jag ska fortsätta använda denna efter kursen med, så jag vill ju bli nöjd. F*n!!

Mina fina hjärtan som vilade efter lunchen! Hade mer än gärna också legat och sovit lite med dom, men jag hinner inte! Men snart så…!

Leave a Reply

