Hemma är bäst.

Leave a comment

Efter lite om och men bestämde vi oss för att åka hem idag istället för imorgon och fy vad skönt det var att komma hem igen. Karlshamn känns verkligen som mitt hem just nu, finns inget annat. Det är här jag slipper alla problem och det är här jag mår som bäst. Inte en stad som jag vill bo i för alltid, men ett år till iaf tills jag är klar med skolan och kanske lite längre? Sen får vi se vart det bär av, jag är sjukt sugen på att flytta utomlands eller nåt!

Blev en sen kvällspromenad för att köpa hem lite mat, då kylskåpet ekade tomt.

Leave a Reply

