Slappa?

Leave a comment

Det känns verkligen att man är tillbaka i vardagen fast jag inte riktigt har börjat skolan än. Men allt fixande här hemma och träning tar ju all min tid och några timmar ute med Benjamin efter dagis sen laga mat, städa och allt annat.

Helt slut i huvudet och funderar på att slänga mig i soffan och bara zappa tv  eller kolla någon film, händer inte ofta kan jag säga. Jag har sjukt svårt för att bara slappna av och kolla tv/film, jag ska alltid göra något annat samtidigt. Fixa saker vid datorn eller annat. Måste varva ner och sluta stressa, vi får se om jag lyckas!

Love the sky.

Leave a Reply

