Pantene Pro-V

Leave a comment

Idag fick jag hem ett trevlig paket från Buzzador med produkter från Pantene som jag ska buzza några veckor framåt för vänner, familj och massa andra människor. Ska bli väldigt kul!

Det påstås att Pantene Pro-V har använt sig av Nasa-teknologi för att analysera hårets struktur på djupet för att kunna skapa denna innovation av produkter som erbjuder individanpassade lösningar för ett hälsosammare hår. Och att delar av den nya formulan har utvecklats i ett nära samarbete med Lunds universitet. Så vi ska se vad dessa produkter kan göra åt mitt hår!

Roligt man får testa ett par olika produkter för håret och inte bara ett shampoo. Mitt hår är iaf av ett stort behov av en hårinpackning, så det står på schemat efter nästa hår tvätt. Ska bli spännande hur håret bli efter att tvätt!

Sugen på att bli en Buzzador? Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster. Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är Sabbis. Klicka bara på länken Här

Leave a Reply

