Cyklade du till skolan idag?

Leave a comment

Blev en lite för lång kväll i skolan igår, var inte hemma förens någon gång efter sju på kvällen och fortsatte jobba med redovisningen alldeles för länge hemma med.  Så jag var galet trött när jag skulle tvinga mig upp från sängen imorse, men redovisningen gick bra och var betydligt enklare än jag hade trott! Så jag hade kanske inte behövt lägga all den tid och ångest som jag gjorde igår kväll? Men men en nästan en hel ledig fredag med mina hjärtan är aldrig fel, var länge sedan! Så fika, shopping och mys på stan!  Mötes av detta mitt i all stress när jag var påväg mot skolan imorse! hah ha. Någon hade cyklat till skolan kanske?

Leave a Reply

