Sämsta dagen.

Leave a comment

Igår hade jag världens sämsta dag från morgon till kväll i princip. Sen när jag hämtar B från förskolan får han världens utbrott och vill verkligen inte hem, det tar oss 45 minuter att ta oss 100 meter utanför förskolan. Men en trevlig dam hjälpte mig att muntra upp B, så att vi ändå kom hem till slut. Men föräldra mötet som skulle vara på kvällen hade jag ingen som helst lust med, ingen som helst ork till det. Och det förstod jag ju se när febern kommer mot kvällen och jag börjar frysa fast jag sitter under 2 tjocka täcken, vart kom den ifrån egentligen? Och idag är känns det inte så bra heller, fryser, kroppen ömmar och jag vill bara sova.

Suraste ungen i stan var B igår, men idag är han på väldens bästa humör och vill bara mysa! Som de kan vända?

Leave a Reply

