Paper Elephants.

1 Comment

Tog en såndär ofrivillig sovmorgon idag, kom verkligen inte upp ur sängen och bara somnade om fast väckarklockan ringde. Hade gärna sovit  några timmar, dagar eller kanske år till, så sjukt trött är jag! Hela tiden!

Men upp ur sängen kom jag och har fått mina fina elefanter in scannade, snart klar med detta blocket och det känns så sjukt skönt. Även fast jag tycker detta block har varit kul så känns de kul att få göra något annat nästa block. Och då blir det Stopmotion och Motion Graphics,  Fun Fun!

   Men nu ska jag jobba klart med mina elefanter och de andra jag har jobbat på.  Och se vad jag kan hitta på för kul med dom i Photoshop,  dock är dom fina bara såhär med så det tar emot lite att göra något med dom.

One thought on “Paper Elephants.

  1. Hej går du på Bth? Vad läser du i så fall för det du får göra ser ju sjukt kul ut^^ Kan du inte berätta lite om vad du valt att göra i dina block?

Leave a Reply

