Block 4.

Leave a comment

Jag tänkte använda bloggen som en workbook nu 5 veckor framåt. Har inte varit så flittig på att blogga senaste tiden så detta är ju ett bra tillfälle att blogga mer regelbundet. Samt att jag vill testa på att ha en digital workbook men ändå använda mig av analoga tekniker för anteckningar och skisser som jag sedan kan scanna eller fota.

2012.12.17w03 Använde mig av Thinker Bubbles för att komma på vad jag ville få ut av detta blocket, jag vill göra så mycket att jag har svårt att bestämma mig något. Men tillslut efter lite hjälp av Jens så tog vi ut ett par ord ur min Thinker Bubbles för att spinna vidare på en frågeställning.

Och slutade med frågeställning som lyder:  Hur kan man använda sig av Idéutveckling när man arbetar med Porträttfotografering och Retusch?

Jag känner mig lite kluven till frågeställningen just nu, jag tycker detta ska bli jätte kul så misstro inte mig. Men jag har svårt för att veta vad jag vill lägga mest fokus på? Är det Idéutveckling, Porträttfotografering eller Retusch? Tur jag har en dag till att fundera lite på det här.

Leave a Reply

