Simhall.

2 Comments

Dom gillade inte så mycket att jag tänkte ta några bilder när vi badade och det tyckte jag var konstigt då vi var dom enda som badade i babypoolen. Jag förstår att man inte ska ta bilder på andras barn och så vidare, men seriöst om det knappt ens var 10 personer i hela simhallen och vi hade en pool för oss själv så gör det väl inget att man tar ett par bilder? Eller bara jag som resonerar fel?

Men men jag var lite busig och gömde kameran i baddräkten och hoppade sedan i vattnet och tog ett par bilder. Ville ju se hur det blir och sen var det ändå bara vi i poolen. Bilderna blev väl sådär men det var kul att prova. Nu är jag sjukt trött och skulle behöva vila ett tag men är lite svårt när Benjamin går på högvarv..Pussunge!!

2 thoughts on “Simhall.

  1. Meh?! Klart att du ska få ta bilder på ditt barn!! Okej om det kommer en ensam man/kvinna på 60 år som har en kamera gömd i skrevet. Typ lite skumt. Men jag hade inte brytt mig ett dugg! Eller tyckt att det var konstigt. Det var det dummaste!

  2. oj vad konstigt, man förstår ju ifall du skulle fotat någon annans barn ? men herregud, du måste ju få ta en bild på B när han simmar ? !!

Leave a comment