Vattkoppor?

1 Comment

  Efter 30 minuter jag lämnat av Benjamin på dagis, ringer dom och säger att Benjamin har lite röda utslag på magen och ryggen och dom misstänker att det kan vara vattkoppor? Så vi tog en runda till vårdcentralen för att se om det kanske kan vara en början till vattkoppor och som vanligt slösar man sin tid på vårdcentralen och får inga svar på något.

Kanske, kanske inte sa dom bara och att jag får vänta och se. Det roliga är ju att dagiset inte vill ha Benjamin där om det nu är vattkoppor, visst jag förstår dom men samtidigt känns det dumt om det nu inte är det. För han mår hur bra som helst, ingen feber, inget kliande, bara några små utslag på ryggen och magen! Men vi får väl bara vänta ut dagen och se om det bryter ut.

Jobbigaste med det här är att jag verkligen skulle behöva plugga och kommer inte kunna göra det på resten av veckan/helgen då Fredrik jobbar hela dagarna. Visst jag har ju kvällarna på mig men inte mycket man hinner göra då.

One thought on “Vattkoppor?

  1. Och sen kommer vi som stör också er….men men…jag kan ta rundor med Benjo o pappa fixar eran bil så …..
    Kram kram

Leave a comment